Przejdź do treści

Regulamin

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

1. DEFINICJE

Na potrzeby niniejszego Regulaminu, wskazanym poniżej pojęciom, nadaje się znaczenie niżej przypisane:

  1. Dane osobowe – oznacza zgromadzone, podczas korzystania przez Użytkownika z Serwisu i jego funkcjonalności oraz kontaktów z Usługodawcą, informacje dotyczące Użytkownika. Dane Osobowe są przetwarzane w celach i w zakresie wskazanym w Polityce Prywatności.
  2. Formularz kontaktowy – formularz dostępny w Serwisie, który umożliwia Użytkownikowi kontakt z Usługodawcą.
  3. Formularz zamówienia interaktywny formularz dostępny w Serwisie umożliwiający złożenie zamówienia.
  4. Klient/Użytkownik – posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna, niebędącą osobą prawną, której przepisy przyznają zdolność prawną, która dokonuje czynności prawnej za pośrednictwem serwisu (w tym nabywa dostęp do treści oferowanych przez Usługodawcę).
  5. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, która dokonuje czynności prawnej za pośrednictwem serwisu, a która to czynność nie jest związana bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
  6. Konto – indywidualny i przypisany danemu Klientowi, zabezpieczony loginem i hasłem, zbiór zasobów informatycznych umożliwiający edycję podanych przez Klienta Danych Osobowych, informację o zrealizowanych Zamówieniach Klienta.
  7. Newsletter – oznacza zbiór informacji o aktualnych promocjach i nowościach w ofercie Usługodawcy oraz oferty handlowe.
  8. Polityka Prywatności – oznacza stosowane przez Usługodawcę zasady prywatności i  przetwarzania plików typu „ciasteczka” dostępne na stronie internetowej serwisu.
  9. Regulamin – niniejszy dokument.
  10. Rejestracja – czynność jednostronna dokonywana przez Użytkownika polegająca na wykorzystaniu formularza rejestracyjnego w celu utworzenia Konta i korzystania z usług określonych w Serwisie jako wymagające Rejestracji.
  11. Serwis/Sklep – platforma internetowa dostępna pod adresem mygarden.com.pl stanowiąca własność Usługodawcy, za pośrednictwem której świadczone są usługi drogą elektroniczną.
  12. Towary – oferowane przez Sprzedawcę produkty możliwe do nabycia przez Użytkowników.
  13. Usługodawca/Sprzedawca – Dariusz Wandas prowadzących działalność gospodarczą pod firmą mycolors Dariusz Wandas z siedzibą w Mietniowie 205, 32-020 Wieliczka, posiadający numer NIP: 6831469688.
  14. Zamówienie – czynność podejmowana przez Użytkownika mająca na celu nabycie, w  ramach Serwisu, produktów oferowanych przez Usługodawcę.

 

2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Usługodawca świadczy usługi zgodnie z niniejszym Regulaminem.
  2. Z usługodawcą można skontaktować się za pośrednictwem kanału komunikacji e-mail pod adresem: sklep@mygarden.com.pl, a także za pośrednictwem Formularza kontaktowego umieszczonego w Serwisie.

 

3. WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. Wymagania techniczne jakie są niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Serwis i korzystania z treści udostępnianych przez Usługodawcę to posiadanie:
    1. komputera lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do Internetu,
    2. aktualnej przeglądarki internetowej (co najmniej Internet Explorer 7.0; Firefox 3; Chrome; Opera 8.x, 9; Netscape 8.1; Mozilla 1.7.x, Netscape 7.2; MAC OS 10.4: Safari 5) z zainstalowaną wtyczką Adobe Flash Player, zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768, uruchomienie w przeglądarce internetowej obsługi Javascript,
    3. indywidualne konto poczty elektronicznej e-mail.

4. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Serwis oferuje następujące usługi świadczone droga elektroniczną:
    1. Formularz zamówienia,
    2. Formularz kontaktowy,
    3. Usługę Konta,
    4. Zamawianie Newslettera.
  2. Świadczenie usług drogą elektroniczną, może wiązać się (bez względu na zastosowane systemy antywirusowe) z ryzykiem m.in.:
    1. otrzymania przez Użytkownika spamu;
    2. zainfekowania Urządzenia Klienta wirusami komputerowymi.
  3. Użytkownik, akceptując Regulamin oświadcza, że jest świadomy ryzyka jakie niesie za sobą świadczenie usług drogą elektroniczną i mimo to decyduje się na korzystanie z świadczonych w ten sposób Usług.
  4. Zaleca się aby Użytkownik korzystał z programów antywirusowych i aktualnego oprogramowania.
  5. Zakazane są jakiekolwiek próby nieautoryzowanego dostępu do serwerów Serwisu, baz danych, oraz komputerów będących częścią tego Serwisu.
  6. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu jego funkcjonalności zgodnie z przepisami prawa, postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz dobrymi obyczajami.
  7. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść, zgodność oraz prawdziwość danych podawanych przy korzystaniu z Serwisu oraz oferowanych za jej pośrednictwem usług.
  8. Zakazane jest korzystanie z Serwisu w sposób mogący naruszyć dobra osobiste innych osób oraz zamieszczania lub rozpowszechniania za pośrednictwem Serwisu treści wulgarnych, nieprawdziwych lub mogących naruszać dobra osobiste, prawo lub inny uzasadniony interes Usługodawcy lub osób trzecich.

5. REJESTRACJA I KORZYSTANIE Z KONTA

  1. Utworzenie i korzystanie z Konta w Serwisie jest dobrowolne i bezpłatne dla Klienta, przy czym brak założenia Konta może uniemożliwić korzystanie z pewnych funkcjonalności systemu, takich jak np. śledzenie historii zamówień.
  2. W celu założenia Konta należy dokonać Rejestracji poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego, znajdującego się na stronie internetowej Serwisu podając wszystkie wymagane dane. Po podaniu niezbędnych danych na adres e-mail wskazany przez Użytkownika zostanie przesłane automatycznie wygenerowane hasło, które Użytkownik będzie mógł w każdej chwili zmienić na swoim koncie.
  3. Po zalogowaniu do Konta Użytkownik będzie mógł uzupełnić swoje dane niezbędne do realizowania zamówień w tym w szczególności dane kontaktowe, informacje z zakresu niezbędnego do wystawienia dokumentu rozliczeniowego, zaznaczenie wszystkich wymaganych przy rejestracji zgód i oświadczeń.
  4. Klient zobowiązany jest każdorazowo do podawania prawdziwych i pełnych danych.
  5. Założenie konta jest równoznaczne z zawarciem z Usługodawcą umowy o świadczenie Usługi Konta.
  6. Konto może być przypisane wyłącznie do jednego Użytkownika i nie może być udostępniane innym osobom.
  7. Użytkownik jest zobowiązany do bezpiecznego i właściwego używania loginu i hasła. W przypadku podejrzenia, że login oraz hasło Użytkownika znalazły się w posiadaniu osoby nieuprawnionej, Użytkownik ma obowiązek niezwłocznej zmiany Hasła.
  8. W przypadku podejrzenia przez Użytkownika, że doszło do nieautoryzowanego korzystania z jego Konta, powinien niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Usługodawcę.
  9. Umowa (Usługa Konta) może być rozwiązana przez Użytkownika bez podania przyczyn (z zastrzeżeniem iż uniemożliwi to korzystanie z zasobów Serwisu do których niezbędne jest posiadanie Konta). W tym celu Użytkownik powinien wysłać wiadomość e-mail na adres info@mygarden.com.pl albo pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy na adres Usługodawcy.
  10. Rozwiązanie Umowy Konta nie daje podstaw do żądania zapłaty jakichkolwiek środków za brak możliwości korzystania z pełnej funkcjonalności serwisu.
  11. Umowa może zostać rozwiązania przez Usługodawcę, bez zachowania okresu wypowiedzenia, w przypadku naruszenia przez Klienta jego zobowiązań wynikających z Umowy, lub niniejszego Regulaminu, w tym w szczególności:
    1. podania nieprawdziwych lub nieaktualnych Danych Osobowych,
    2. korzystania przez Użytkownika z Serwisu w sposób naruszający obowiązujące przepisy prawa czy zasady współżycia społecznego i dobre obyczaje.

6. OFERTA SKLEPU

  1. Wszystkie ceny prezentowane w Sklepie są cenami brutto. Ceny sprzedaży nie obejmują kosztów dostawy i ewentualnych kosztów związanych z wybranym przez Klienta sposobem płatności. Warunki przeprowadzania akcji promocyjnych są każdorazowo określane w odrębnym regulaminie.
  2. Do sprzedaży promocyjnej przeznaczona jest ograniczona liczba produktów, w związku z tym, sprzedaż następuje w kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży. 

 

7. PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ I UMOWA SPRZEDAŻY

  1. Zamówienia od Klientów przyjmowane są przez Sklep, lub serwisy sprzedażowe z których korzysta Usługodawca.
  2. Towary prezentowane w Sklepie są towarami dostępnymi w Sklepie w chwili składania Zamówienia. W karcie produktu udostępniona jest informacja w zakresie rozmiarów danego Towaru (o ile Towar posiada rozmiary) dostępnych w Sklepie.
  3. W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że wybrany towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania jego zamówienia.
  4. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia, Klient zostanie o tym poinformowany mailowo lub telefonicznie. W przypadku otrzymania płatności za takie zamówienie Sklep dokona zwrotu uiszczonej kwoty niezwłocznie po stwierdzeniu braku możliwości zrealizowania zamówienia.
  5. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie danych wymaganych w Formularzu zamówienia.
  6. Usługodawca ma prawo do zmiany cen Towarów, wycofania Towarów, udzielania rabatów na poszczególne Towary, organizowania i odwoływania promocji.
  7. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mail z wiadomością o przyjęciu zamówienia do realizacji.
  8. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sklep.
  9. W przypadku wyboru opcji zapłaty za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności, po dokonaniu przez klienta wyboru „kupuję i płacę” należy dokonać płatności bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W przypadku braku otrzymaniu płatności na rachunek sklepu za elektronicznych systemów płatności zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone i nie zostanie zrealizowane.
  10. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub na życzenie klienta faktura VAT, które klient otrzymuje drogą elektroniczną, wraz z Towarem lub w oddzielnej przesyłce. Klient upoważnia Usługodawcę do wystawienia faktury bez podpisu Klienta i przesłania jej drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres e-mailowy, chyba że Klient powiadomi Usługodawcę o zamiarze otrzymania jej w formie papierowej.
  11. Do ceny towaru doliczany jest wskazany koszt dostawy.
  12. Zmian w Zamówieniu, bądź rezygnacji z Zamówienia Klient może dokonać do momentu kliknięcia przycisku „kupuję i płacę”.

8. FORMY PŁATNOŚCI

  1. Klient ponosi koszty związane z dokonanym wyborem płatności. Dokonując wyboru płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności konieczne jest zaakceptowanie regulaminu elektronicznego systemu płatności.
  2. Klient dokonuje wyboru płatności poprzez zaznaczenie swojego wyboru w Formularzu zamówienia.

9. DOSTAWA I REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Koszty dostawy są widoczne podczas składania Zamówienia w formularzu zamówienia.
  2. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 7 dni roboczych. Czas realizacji zamówienia to czas, który upływa od przyjęcia zamówienia do realizacji, do chwili przekazania zamówionych towarów w sklepie do wysyłki, wybraną przez Klienta formą dostawy, przy czym uwzględnia się tylko Dni Robocze.
  3. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości.
  4. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty za całość zamówionych Towarów na rachunku bankowym Sprzedawcy.
  5. Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej oraz firm świadczących usługi pocztowe na adres wskazany przez Klienta. Towary mogą być również wysyłane poza granice kraju z zastrzeżeniem, że koszty dostawy poza Polskę są wyższe niż na terenie Polski.
  6. Klient niebędący konsumentem ma obowiązek zbadać Towar dostarczony przez Kuriera (na podstawie art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego). Jeżeli dostarczona przesyłka jest uszkodzona koniecznym jest w przypadku Klientów niebędących Konsumentami sporządzenie protokołu szkody w obecności przewoźnika oraz niezwłocznego poinformowania o tym Sprzedawcy. Brak protokołu szkody w przypadku klienta niebędącego Konsumentem wiąże się z brakiem rozpatrywania ewentualnych reklamacji.

10. RĘKOJMIA

  1. Usługodawca obowiązany jest dostarczyć towar wolny od wad. Usługodawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), na zasadach określonych w art. 556-576 kodeksu cywilnego.
  2. Reklamacja zakupionego towaru może być złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sklep@mygarden.com.pl lub pisemnie na adres: Usługodawcy.
  3. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji.
  4. Przy składaniu reklamacji należy dokładnie wskazać przyczyny reklamacji i żądań wobec Usługodawcy. Należy również dołączyć dokument sprzedaży lub jego kserokopię Reklamacje złożone przez Klienta niebędącego Konsumentem, bez załączonego dokumentu sprzedaży, nie będą rozpatrywane.
  5. W celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących reklamacji Usługodawca może kontaktować się z Klientem za pośrednictwem podanego przez Klienta sposobu komunikacji.
  6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą, na adres Usługodawcy i na jego koszt za pośrednictwem firmy kurierskiej wskazanej przez Usługodawcę lub w inny sposób wskazany przez Usługodawcę.
  7. Informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń znajdują się na stronie www.uokik.gov.pl.

11. NEWSLETTER

  1. Klient ma możliwość zamówienia Newslettera.
  2. Zamówienie Newslettera może nastąpić w trakcie korzystania ze strony internetowej, w trakcie zakładania Konta, jak również w dowolnej chwili podczas korzystania z serwisu czy kierowania wiadomości do Usługodawcy, w tym za pośrednictwem wiadomości e-mail i kliknięcie linku aktywującego.
  3. W ramach Newslettera Usługodawca może przekazywać informacje handlowe, na co Klient zamawiając Newsletter wyraża zgodę.
  4. Klient może w każdym czasie zrezygnować z Newslettera poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres sklep@mygarden.pl lub wysyłkę pisemnego oświadczenia na adres Usługodawcy, a także poprzez kliknięcie w link znajdujący się w przesłanym Newsletterze.

12. FORMULARZ KONTAKTOWY

  1. Dostęp do Formularza kontaktowego nie jest uzależniony od spełnienia przez Użytkownika jakichkolwiek formalności, w szczególności dostęp ten nie wymaga od Użytkownika dokonania Rejestracji i założenia Konta.
  2. Usługodawca zapewnia Użytkownikom nieodpłatny dostęp do Formularza kontaktowego na czas nieoznaczony.
  3. Formularz kontaktowy służy wyłącznie do korespondencji związanej z działalnością Usługodawcy, w zakresie tematycznym w nim określonym.
  4. Celem korzystania z Formularza Kontaktowego Użytkownik wypełnia pola formularza wskazując: imię, nazwisko, adres e-mail oraz opis zapytania. Użytkownik potwierdza chęć wysłania wiadomości do Usługodawcy poprzez Kliknięcie przycisku „wyślij”.

13. PROMOCJE I RABATY

  1. Klient jest uprawniony do korzystania z udostępnionych mu przez Usługodawcę rabatów i promocji pomniejszających cenę za oferowane towary.
  2. Warunki udzielania rabatów i promocji określone są w odrębnych regulaminach.
  3. Wyłączne prawo do organizowania akcji promocyjnych i udzielania rabatów przysługuje Usługodawcy.
  4. Rabaty i promocje nie łączą się z innymi rabatami lub promocjami, chyba że regulamin stanowi inaczej.
  5. Rabaty i promocje nie dają żadnego uprawnienia do żądania wypłaty przez Użytkowników jakichkolwiek kwot od Usługodawcy.
  6. Klient nie może przekazywać otrzymanych rabatów, czy promocji żadnym innym osobom.
  7. Usługodawca może przyznawać szczególne rabaty i organizować promocje dla Klientów, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie Newslettera i przekazywanie informacji handlowych.

14. REKLAMACJA USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Klient może dokonywać reklamacji w przedmiocie niewykonania lub nienależytego wykonania usług elektronicznych.
  2. Reklamacje o których mowa w ust. 1 powinny być składane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sklep@mygarden.com.pl lub pisemnie na adres Usługodawcy.
  3. Reklamacja powinna określać rodzaj żądania oraz dane umożliwiające kontakt z Klientem (co najmniej imię, nazwisko, adres i login użyty przy rejestracji Konta, a w przypadku reklamacji w formie pisemnej również adres do korespondencji).
  4. Reklamacja rozpatrywana jest w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
  5. Platforma internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy Klientami, a przedsiębiorcami na szczeblu unijnym dostępna jest pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

15. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Klient będący Konsumentem może terminie 14 dni od otrzymania Towaru odstąpić od zawartej umowy bez podawania przyczyny.
  2. Konsument może odstąpić od umowy składając Sprzedawcy jednoznaczne oświadczenie.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu umowy można złożyć wedle wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu, lecz nie jest to obowiązek.
  4. Do zachowania terminu 14 dni na odstąpienie od umowy wystarczy aby Konsument wysłał Sprzedawcy informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  5. Oświadczenie może być doręczone Sprzedawcy za pośrednictwem wiadomości e-mail lub pisma wysłanego pocztą na adres Sprzedawcy.
  6. Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy prześle Klientowi potwierdzenie otrzymania takiego oświadczenia.
  7. Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy jeżeli jej przedmiotem jest dostawa jednego z następujących produktów:
    1. rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    2. rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru
  9. Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Konsumenta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodził się na inne rozwiązanie.
  10. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, ale przysługuje mu prawo wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  11. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  12. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  13. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, zgodnie z cennikiem przewoźnika, przy pomocy którego Konsument dostarcza zwracany Towar do Sprzedawcy, tj. Konsument odsyła Towar do Sprzedawcy na własny koszt, który nie podlega zwrotowi.

16. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych jest Dariusz Wandas prowadzących działalność gospodarczą pod firmą mycolors Dariusz Wandas z siedzibą w Mietniowie 205, 32-020 Wieliczka, posiadający numer NIP: 6831469688.
  2. Usługodawca przetwarza dane osobowe Użytkowników, podanych przez nich w czasie korzystania z Serwisu, w tym w czasie dokonywania zakupów, a także w celach marketingowych. Zasady przetwarzania danych osobowych określone są w Polityce Prywatności.

17. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o prawach autorskich i prawach pokrewnych lub przepisów innych aktów prawnych mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania Serwisu.
  2. Usługodawca zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu i Polityki prywatności. Klienci posiadający konto w Sklepie zostaną poinformowani o zmianie regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail. Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian przysługuje uprawnienie do usunięcia konta w każdym czasie. Zmiany Regulaminu mają zastosowanie do zamówień złożonych po dokonaniu danej zmiany niniejszego Regulaminu.
  3. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Konsumenta, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa pierwszeństwo mają te przepisy. Postanowienia umów mniej korzystne dla Konsumenta niż postanowienia ustawy o prawach konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy tej ustawy
  4. Regulamin dostępny jest dla Klientów na stronie internetowej mygarden.com.pl/regulamin, skąd może być bezpłatnie pobrany, odtworzony, i utrwalony w każdym czasie.
  5. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 15.06.2020 r.